New Moon

Idag ska jag se New Moon med syrran, Jenny och Bond. Får se hur bra den är, jag är lite besviken av recensionerna, plus att de bytt regisör. Det känns inte som att de har samma bild av vad filmen är om, plus att de stressar igenom filmerna för att bli klara så snabbt som möjligt. :P
Men vi får väl se. :)

Fru kom just till skolan, vi ska på en föreläsning senare idag, han från Roast på Berns är programledare. Massa häftiga personer kommer vara där, så det ska bli kul. :)

Gud va jag vill måla. Ska önska mig lite oljefärger och penslar till julklapp.

Kommentarer
Postat av: victoria

Hej nikis nu har jag läst din blogg :D

2009-11-24 @ 15:37:54
URL: http://victoriajaberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0