Men jaa!

Min hals tar kål på mig och min familj är sepe.
Ska köpa en bokhylla till rummet idag i alla fall, sen ska Valle hem till mig och kolla på film.
Orkar inte skolan en dag till, men måste lida mig igenom det, även om inte kommer att få något slutbetyg. Kommer vara helt förstörd. Familjen kommer knappast att hjälpa mig med mina resor jag vill göra, och då kan jag glömma att plugga vidare eftersom jag inte kan det utan den paus jag behöver.
Berlin efter studenten i alla fall, ska spara som en liten häst. Behöver verkligen den resan, och jag har velat åka jättelänge.

Trött på människor som bryter kontakt med alla för att de bråkat med en,  för de kopplar en till den andra.
Och då har man redan bestämt sig, så då finns det inget annat val?
Förstår inte. Människor är så konstiga.
Skrev egentligen något asbra i hela inlägget, samma sak fast bättre, men såklart råkar jag trycka på bakåtknappen, så det sket sig. Blir aldrig lika bra andra gången.

Kommentarer
Postat av: jas

om det händer igen... tryck ctrl + z ;)(ångerknapp)

2009-11-15 @ 20:08:28
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0