Ingen praktikplats.

[Ville bara påpeka om att föregående rubrik inte hade något med låten singing in the rain att göra, utan hur jag kände typ.]

Fick just ännu ett bakslag för praktikplats. Jag ger upp. Nu finns det inte ett skit jag är intresserad av att göra i 3 månader. Pallar inte stå i ica när man kan göra något roligt.
Varför ska det alltid alltid vara såhär för mig? Kan aldrig aldrig få någon hjälp i mitt jävla liv.
Vad ska jag göra nu då? Vart fan ska jag söka praktik nu? Det är väl fan ingen som vill ha mig, någonsin.
UKK tog mig bara för att det var samma dag jag började jobba som jag var på intervju typ.
Men nu då? Kan ju inte gå till samma ställe.
Och jag har slut på ideér på ställen. Alla har väl redan tagit alla platser. Plus att går man runt i affärer så kollar de bara på ens jävla utseénde, jävla diskriminerare. 
Förlåt mig för att jag inte är pinnsmal då.  Motherfuckers.

Ja, jag är jävligt pepp nu, som ni kanske märker.

Kommentarer
Postat av: jas

Men fan vad jobbigt... har ni särskilda regler om var ni BARA FÅR vara eller är det fritt fram? kan ju alltid fråga dem i zoo här i Gsunda annars :D eller så kan jag fråga dem åt dig!

2009-11-19 @ 17:42:48
URL: http://keeedo.wordpress.com
Postat av: Jerry

"Pallar inte stå i ica när man kan göra något roligt."



det är ju bättre att stå på ica än att göra ingenting, nu när dom roliga platserna inte har tagit emot dig. du kommer känna dig värdelös om du inte gör nånting, och praktiserar du på ica så har du en fot in sen om du är i kris av jobb i framtiden. ica är ändå en sista utväg, liksom.

2009-11-19 @ 18:37:20
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0