I'm sailing in the rain...

Sitter i skolan, har typ ingen lektion. Eller jo, men vi har ingen lärare. Kollar på en film om klädindustrin i Indien. Samma sak man hört i 15 år. Blir ju ingen förändring typ. Fattar inte varför folk inte bara kan få mänskliga rättigheter i den industrin. Vad håller FN på med egentligen? Borde inte de lägga sig i?

Köpte ett häfte igår som jag ska skriva låttexter i. Bär med mig den överallt nu. Det blev en blå, kommer nog bli lite av ett tema. Min musikbok är ju också blå... The magic blue book... 
Ja, jag tror faktiskt det. 
Går bättre att skriva låtar nu. Kommer på små ideér då och då. Får testa med musiken också såklart. 
Bättre att spåna och skriva 5 dåliga meningar, och få fram 2 bra, än ingenting. 
 
Idag ska jag ha religionsprov... typ.. Har inte lämnat in några inluppar, så jag ska prata om de olika religionerna muntligt istället. Gillar att jag kom till skolan bara för att hämta mina papper om dem så jag kan plugga under dagen, men tror ni inte jag glömmer det? Jodå.
Typiskt mig.
Får plugga lite på rasten istället. Och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Jerry

singing in the rain* o:

2009-11-18 @ 20:25:17
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0