I skolan och letar...

Alltså, nu får världen ta och skärpa sig. xD Såhär svårt var det inte ens förra året att få tag på en praktikplats. Nu har 3 dagar av min praktik gått, och sitter fortfarande och letar. Dock har jag gett upp ganska grovt.
Slut på idéer på vart man kan vara. Stadsteatern svarar inte ens... kuul.

Var på föreläsning med skolan igår, Anders Wall-föreläsningen. Den var -riktigt- intressant, och vi hade skitkul åt Filip när han flippade av trötthet. Skitfin smörsångare som vi alla asgarvade åt, och Filip ville hångla med fredrik. Snacks och mingel i pausen, sen fortsatte föreläsningen. Andra delen var inte lika bra som den första dock.
Tror vi blev lite för trötta. Lärarna lämnade oss lite tidigare, men vi elever var bäst och stannade tills det var slut.

Senare träffade jag Jenny och syrran, och kollade på New Moon. Dock var det en besvikelse, det märks att de har bytt regisör. :/ Jag är orolig över trean och fyran, men hoppas att han tar åt sig av kritiken han fått och gör nått åt det.
De stressar fram filmerna, och då blir det aldrig bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0