helgen som gått. och fortfarande går iof.

Skulle ha myskväll hos mig med valle, men det sket ju sig. igen. :P

Ska sitta och spela lite gitarr senare. kommit på en liten slinga, bygga på den. Jag är bra på att göra delar av låtar, men inte hela har jag kommit på. Borde verkligen skaffa ett band snart så man kan sitta i en grupp och spåna.

Idag var jag på gränby och kollad elite på uf-deltagarna. Ville spy. Mådde helt seriöst så dåligt av att se dem så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. xD Alla minnen från uf. </3 ;)
Tvättade också, behövdes verkligen... har inte haft rena kläder på ett tag nu... så idag har jag sprungit runt utan bh hela dagen. Inte för att någon har märkt det, men jag tyckte att ni skulle veta. ;) 

Jag hade tänkt skriva något här idag, något jag tänkte på, men det är glömt nu... 
Min ipod dog medans jag tvättade.... blev ledsen. 
Praktikplats, ja tack! 

Träffade även min gamla gympalärare i gränby. :D Blev jätteglad. Hennes dotter är så söt. ^^ Vill ha en liten bäbis. Träffade även Palle, virrig som alltid. ^^
Gud va jag kommer sakna lärarna på våran skola... de är så gärliga hela högen. Snyft snyft.

Nä, nu ska jag kolla runt lite på fejjan. Vi hörs sen! Och håll tummarna för att jag ska hitta praktik imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0