Guld till min granne Bond!

Helt seriöst, den människan är så värd!
Var utelåst, och familjen var i Stockholm... hade inte ägnat en tanke åt att ta med nyckeln när jag träffade J, eftersom jag tänkte att de aldrig går någonstans.
Såklart gjorde de det, och jag kom inte in. 
Tänkte "snälla, låt Sandra vara hemma! Pallar inte vara ute i hur många timmar den är blir...".
Precis när jag kommer hem så går hon ut, jag säger hur det ligger till, och utan att säga något låser hon upp dörren, ger mig en extranyckel och säger glöm inte låsa! 

<3 

Hade jag kommit 3 minuter senare hade hon hunnit åka och jag fått stå ute och fryst i 4 timmar. 
Dock fick jag inte igång tv'n, så jag satt och spelade gitarr och glodde i väggen de timmarna. xD tänkte inte ens på att jag kunde läsa tidningar eller nått.

Nu ska jag i alla fall iväg på möte på flustret, och klargöra lite grejer. :) Vi hörs senare. 
Ska tydligen vara jury på en media-grej också, blir kul. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0