:)

Var hos J inatt, inte så mycket till sömn, men jag klarar mig. ^^ Förlåt för att jag blev sur, men vaknade hela tiden an knappandet. >.<

Igår pratade jag med Matte om lite grejer. Det gick väl ganska bra. På sätt och vis. Jag... ja. Det gick bra helt enkelt. 
Senare åkte jag till J med gitarren och spelade upp min nya låt. Han gillade den. Jag ska sitta och sätta in keyboard och sånt också... behöver ett musikprogram så jag kan lägga på trummor och sånt... kostar inte det ganska mycket?  
J's bror S kom igår också, trevligt var det. Vi satt allihop och pratade om konstiga saker. Sen spelade vi tv-spel på kvällen. :)
Hade ett sånt där trevligt moment strax innan vi skulle sova igår. Det var otroligt längesen, och så sjukt skönt. Önskar att det inte var skola, hade velat sitta uppe hela natten...

Idag ska jag träffa Bond och prata och mysa typ. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0