...

Nope. Det går inte. Kommer få ig på det här. Fan, det går ju bara sämre och sämre för mig i skolan. Nu pallar jag inte kämpa mer. Nej. Håll käften, vill inte höra en massa "kom igen nika, bara ett halvår kvar", "du gör det bara till en negativ grej, kämpa på!", "det är ditt eget fel som opeppar dig själv"!

Jag är TRÖTT på att ha fått höra det -hela- mitt förjävliga liv! Nu är det såhär att det FUNKAR inte för mig som det gör för andra!! Så sluta! Behöver inte fler som klankar.


Det har aldrig funkat för mig. Ingenting har någonsin funkat för mig. Borde bara sluta livet nu.


Haha, vilka jäkla neggo-inlägg det har blivit på sistonde. xD Men så är det just nu. Mitt liv är jäävligt neggo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0