What the hell?

Hur OK kan det vara att rota i någon annans brev/paket som ligger på klassrumsbordet, bara för att personen inte är där? Eller spela spel på en annans mobil när personen i sig inte är där, utan att fråga?
Med just argumentet;

"Men ni var ju inte här så att vi kunde fråga?"

Tuff shit sherlock, då RÖR man det inte och VÄNTAR tills personen kommer tillbaka!!?
För i helvete! Det är inte okej någonstans! Jag kunde lika gärna ha haft något mer i paketet än jag sagt som det inte var meningen att någon annan än vi i komittén skulle se, tänkt på det? Och Mobilen?
Hon kanske inte VILL att nån ska leka med den?
Och samma jäkla sak är det när folk flyttar på mina grejer utan att fråga! För i helvete!
Har ni någon brain överhuvudtaget eller?
Tror fan inte det!
Till och med lärarna blev helt chockade över hur inkompetenta vissa personer är.
Shit!
Klart som fan att jag lackar, och jag har all rätt i världen att göra det!


~*~

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ta den där diskussionen med mig och Jessica istället för att dampa här. De e ju oss du ska säga det där till? Eller hur?

2009-05-07 @ 12:31:27
URL: http://mikaelawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0