Vad är oddsen?

Fint att Sofie vann en relaxdag för två på nått ställe i Uppsala på UF-kickoffen, men inte fick den eftersom hon inte var där, och jag fick inte ta den åt henne.
Kul att de säger "och vinnaren är en av tjejerna från Wireless", så jag typ "Yes?!", och så säger de "Sofie Andersson!".
FU! >.<
Haha, ååh, fint att jag hade gått och tänkt innan, "jag har aldrig tur på sånna här tävlingar", får upp hoppet som fan när de säger så, och så ropar de upp henne, som inte ens prickats av att hon är där? xD
Lovar att de hade prickat av fel. :P

Haha, nej, jag är inte ett dugg sur på henne, även om det kanske låter så. ^^ Shit happens liksom.
Dock hade det vart äg om hon kom, då hade jag inte behövt gå runt själv hela kvällen och kännt mig som ett miffo.
Inte en enda från vår skola var där. Fiint.
Eller någon från nån annan skola som jag känner heller för den delen. :P
 
Men glad att jag gick ändå, det var ganska lärorikt, och inte lika drygt som de andra event de haft. Borde dock tagit lite visitkort, men glömde det. :P


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

yes, ringer dig när jag är klar ^^

2009-05-12 @ 20:11:58
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0