Trött...

Imorrn blir det möte i sthlm. Borde passat på att se Che- gerillaledaren, men eftersom Victor är så seg på att svara så... -.-

Har vart så sjukt trött idag, men kände att jag var tvungen att gå och dansa iaf. Dålig idé, mådde inte så bra och var nära på att spy några gånger... -.- sjuk som sagt. Hoppas det inte blir värre till imorrn bara.

Måste skärpa mig i skolan. Sluta slappa och jobba som en tok. Nu är det bråttom. Knappt 5 veckor kvar till avslutningen, 4 tills folk tar studenten. Vart tog tiden vägen? Fan, kommer sakna många som tar studenten nu.. :'( Känns lite emo.
Många kurser kvar från förra året som jag måste göra, plus massa från iår. Varför gör jag såhär mot mig sj? :-/

Nä, nu ska jag läsa lite, sen sova så jag orkar gå upp imorrn. Måste ju till Maxi och köpa bussbiljett. :P usch.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0