trevlig dag.

Suttit och kollat på twilight, druckit kaffe och ätit kakor hemma hos Bond. :) Mysigt värre. Pratade massa om skola och framtid, vilket oroar mig så sjukt mycket.
Måste lära mig att jag -har- tid att lära mig i livet, och att jag inte behöver lära mig allt nu.
Dock oroar det mig sepe-mycket att jag har ig i alla ämnen utom två.
Plus att jag har 3 ig från förra året. Hur sjutton ska jag kunna plugga upp och få mitt slutbetyg?
Jag fattar inte....

Imorrn träffar jag Jamie ett tag, men innan dess får jag plugga lite. Måste skärpa mig.
Vill dansa. Som ett as. Måste fråga om jag får låna lokalen under sommar med så jag inte blir stel som en pinne till i höst. :P
Vill bli bäst! Ska bli bäst! Älskar att dansa! Ska bli smal, vig och snygg! Sådeså! *bestämt*

Jaja, as if typ. Gillar att folk tycker jag ser smalare ut i kläder jag tycker gör att jag ser fetare ut. What the hell? Hur tjock är jag isånnafall? :S Känns fint.
Visst, jag har blivit smalare, det håller jag med om. Men inte på långa vägar så smal jag vill va.
Men skitsamma, ingen tycker det är kul att höra om min vikt n' shit.

Har börjat kolla lite mer på ödlor och sånt. Vill verkligen ha. Ska försöka övertala mamma bara. Funderar på att köpa ett riktigt terrarium också. Känns som att man måste köpa till så mycket till akvariumet, så det kommer nästan kosta mer ändå. :P
Måste bara få mamma att förstå att  de inte kommer klättra ur och krypa in i hennes säng... -.-


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

haha min blogg är inge vidare hjälp för att motstå din ödlehunger? :D





btw, jag svarar på mina kommentarer på min egna blogg ifall du undrar varför du inte fått något svar här.

2009-05-24 @ 02:06:18
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0