Tegomasu ställer in. :P

Fint att chansen att få massa kontakter i musikbranschen rök eftersom japanerna är helt jävla nojjiga för det här med svininfluensan. Ja, den visade ju sig vara skitfarligt, ooouuh! :S
Fan va jag blir arg. Vi har haft 3 jävla fall i Sverige, och alla är friska liksom.

Visst, jag kan samtidigt förstå dem, men ffs. Hade ju vart en sak om det hade vart i Usa eller Mexico typ... -.-

Norge vann melodifestivalen! :D Grattis! Asnajs låt måste jag säga, gillade den inte alls först, hade mycket högra förväntningar, men sen när jag hörde refrängen och fattade grejen så gilla jag den råmycket! :D
Hejjade som fan, och han vann ju överlägset! ^^
Nästa år blir det förhoppningsvis ett besök i Oslo. :)
Grattis igen!

Ska på IT och Medias skiva på BJ ikväll. Om jag orkar, kom just hem från Vallentuna, så är lite trött. Men vill inte missa heller. Hm... om jag bara kunde få ett svar på när eftersläppet är. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0