Solsken! :)

Dansuppvisningen gick kanon idag, snubblade bara litegrann, men jag blir alltid lika irriterad när jag får hår i munnen, så jag tappar koncentrationen. xD
Och ni som känner mig vet hur jag har det med balansen. ;)

Nu ska alldeles strax hoppas in i duschen, och sen springer jag över till Bond ett tag.
Imorgon är det skola, kanske borde gå ändå.
Träffade en klasskamrat jag inte sett på ett tag på hans jobb, och fick veta att han hoppat av. :P Tråkigt.
Tycker han borde stannat, skolan är inte samma grej utan hans argumentationer. ^^
Nej, men nya tag. Om jag bara skiter i att sitta med klassen, eller ens träffa nån där, så kaanske jag kan lyckas snickra ihop mina betyg.
Hoppas på det.

Måste dock snacka med henne.

Allt löser sig. Det kan ju inte bli annat än bättre I guess.


~*~

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vem har hoppat av? :O

2009-05-31 @ 19:29:46
URL: http://mikaelawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0