Sköna torsdag.

Haha, fina grejer som händer. ^^ Bryr mig ärligt talat inte.
Saker löser sig med tiden.

Telefonen ringde i hur jävla länge som helst, och eftersom jag trodde att det var en telefonförsäljare sket jag i den.
Dock vägrade den sluta, så till slut tog jag upp telefonen och var skitirriterad, beredd på att skälla ut försäljare typ. xD
Visade sig att det var J som ville att vi skulle åka till Sthlm i alla fall, trots att jag är fattig, och bjöd med mig.
Så snart ska jag ner till stan. ^^
Längesen vi åkte till Sthlm med japanskan, då ingen av oss läser det längre egentligen. Eller, C-kursare är vi ju, men båda har tyå lagt det åt sidan. För tillfället i alla fall.

Sitter och lyssnar på Popcorn och Fairytale på Spotify just nu. Vill ha båda i Ipoden. x)
När jag kommer hem ska jag träffa Bond och dricka te och ha mys. Need that alot nowadays.

Ska ta med mig New Moon och läsa på bussen tror jag. Bond ska få låna Twilight, efter att blivit helt såld på filmen. ^^
Längtar tills New Moon kommer i höst.<3 :D Samma gäng som förra gången på bio då, plus B då. :)

Nä, nu borde jag strax masa mig till Maxi och köpa en bussbiljett. Vad skulle jag göra om inte Maxi låg där den ligger? ^^
Merei vet hur najs det är att gå där och filosofiera. ;) Även om det låter helt stört.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0