Presentköp och dans i Sthlm

Snart ska jag ner på stan och träffa en ful brud för att köpa J's present. :) I think he will like it. ;)
Sen ska jag träffa resten av gruppen för att ta oss till Sthlm och dansa.
Hur nervös är inte jag?
Måste träna på att inte ta i så mycket men ändå dansa snyggt, så jag orkar göra det hela dansen. :)

Kommer vara en jävligt stressig dag. Fick reda på att vi inte kommer vara hemma förrän runt halv 8, vilket var betydligt senare än jag trott, så hem och duscha, sen kuta till Jerry. ^^
Ska bli mys med film, spel, flum och allt vad vi nu kan komma att hitta på. :)
Behöver det typ.

Hoppas verkligen dansen i sthlm blir bra. Det som känns mindre bra är att vi byter positioner hela tiden, så hur mycket vi än uppträder ser det i slutändan ändå ut som att vi är helt nybörjare för att vi måste komma ihåg vart vi ska. xD
Önskar bara att alla kunde vara med på uppvisningarna om man är med i gruppen.
Man får ju prioritera lite ibland. ;)
 Precis som med ett band.

På tal om band, måste repa med Mirre snart.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0