Ōkami<3

Haha, vaknade halv 7, men pallade verkilgen inte skola, då vi ändå har buffertdag, och av erfarenhet vet jag att jag ändå inte presterar något i skolan då, så jag stannade hemma.
Tänkte ta eftermiddagespasset, men fastnade i spelet Ōkami, som btw är helt underbart?
Haha, har dock redan fastnat. x) Hur fasiken ska man till agata forest? (Eller vafan det än heter xD) 

Ska snart promenera till dansen, om det inte börjar regna alldeles förfärligt, för jag har inga bussbiljetter. >.<
kul att gå i spöregn i 4 km liksom. Paraply är bara jobbigt... :P Men får se.

Ska nog tatuera in Ōkami-vargen. Eller en liknande iaf. Har velat ha en varg, och nått i ett japanskt stuk, och alla har ju drakar och koi-fiskar typ, så... hmm, kanske... får se. :) Snygg är den iaf.


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

älskar spelet! att allt går i kalligrafistilen <3

2009-05-11 @ 18:23:49
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0