Jordgubbar äger. <3

Måste vara en av de godaste frukterna. Eller bär. :P Whatever.

Sitter än en gång ensam i rummet. Nu skiter jag i årsredovisningen och pluggar lite ergonomi eller nått ist.
Hinner inte göra det efter skolan då jag ska på Jerry's skiva.
Måste klippa i lite kläder och sånt. Försöka på att sy lite.
På tal om det, måste påminna Fru om att jag ska låna hennes örhängen.

Just nu är min kropp och mitt sinne helt i obalans. Blir explotionsarg för minsta lilla grej som blir fel och hatar allt och alla. Ta inte åt er.
Men mycket folk gör påverkar det hela så jäkla hårt.

Vill nästan bara träffa nya människor nu, eller gamla vänner jag inte träffat på länge. Samtidigt vill jag inte. 
Den här långhelgen har varit det bästa som hänt mig på länge. 
Jag har -bara- kopplat av och glömt att det finns nått som kallas skola. Det var asskönt, och jag behöver mer sånt. 
Inte stressen. Skola är bara lika med stress, stress och åter stress. Tror inte ens jag lärt mig så mycket de senaste åren via skola. 
Logik, sunt förnuft och nyheter är det jag lär mig av typ. Och sånt jag läst om när jag var liten, när alla andra lekte i sandlådan typ. 
Visst, gjorde det väl med, men jag älskade att läsa. Speciellt om Dinosaurier. Måste börja göra det igen.


~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0