Jag suger. x)

Har fortfarande inte köpt block. :P Ska nog kanske göra det imorrn. Måste kolla först vad sthlm's resan på torsdag kommer kosta. :P

Usch. Orkar. Inte. Tänka. På. Skolan. Mer.
Affärsplanen ska va klar tills i veckan. Kan inte ens börja. Nån som vill göra den åt mig? Jag pallar seriöst inte, även om jag vet att det betyder att jag inte får några betyg typ. Vad faan ska jag göra? Måste lämna in till UF, annars får jag inget intyg.
Jag är inte ens motiverad längre. Även om jag vet precis vad som händer om jag inte gör det.
Men jag orkar inte. Min kropp orkar inte. Mitt psyke är helt kasst.
Jag är mentalt död typ.

Crap.


~*~


Kommentarer
Postat av: Keedo

jag börjar göra folks arbeten/läxor nu för betalning lol X'D

har ett block som tydligen är "satsig" som jag vann i teckningstävling i högstadiet som jag fortfarande inte vågat ritat i :<

2009-05-23 @ 18:38:37
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0