Hej hopp!

Sitter hemma och är sjuk. :P Imorgon blir det sthlm iaf, vad än kroppen säger.
Måste på ett möte om konserten och sånt. Nu har det blivit uppskjutet x antal gånger, så nu får det räcka. ;)

Börjat oroa mig för massa saker i vänskapskretsen, det känns inte lika helt som förrut... hoppas att vi löser det ändå, alla har väl sina svackor? Synd annars...

Måste sätta mig vid gitarren igen, redan börjat slarva med den. -.- måste även lämna in den på lagning så att man kan spela på förstärkaren. Sen sitta och skriva några låtar.

Valborg och kvalborg ägde. Riktigt trevligt folk borta i knivsta, jag gillar't. Lite annorlunda med liveband i vardagsrummet och sånt, det var riktigt kul. :D 
Dock pallade varken jag, vicky eller sara att stanna över natten som planerat, så jag blev hämtad runt 1 på stationen.
Fatta vilken familj jag har som åker och hämtar mig i knivsta med bilen ett på natten. x)
Valborg var det dagen efter, picknick i parken hela dagen. Vi hade grymt kul, Merey och Sussie fulla i mitt hjärta. <3
Hade dock velat gå runt lite i stan, det är ju där valborg är på riktigt, men jag hade som sagt riktigt kul.
Framåt kvällen blev det kanske lite sämre, då det helt plötsligt kom random otrevliga personer, bråk och sånt, men får se hur det löste sig, har inte fått nån riktig rapport... :P
Åkte hem runt 10, pallade inte, var trött och kall och orkade inte bråk, så jag flydde fältet.

Dansuppvisningen gick crap, det var blött och halt på mattan, och jag var nervös som en tok och dansade fel mååånga gånger på andra koreografin. :P Vilket var pinsamt då det är jag som lärt alla hur den var. x) De andra hade ju glömt den, men fy sjutton. Klarade den felfritt när vi träna, men uppvisningen..? Ville inte ens gå ut på stan efteråt. -.-

I helgen blir det uppvisning i sthlm och storvreta. Hoppas det går bättre.


~*~

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget av det jag skrev i "re-consideration" handlar om dig, iaf. så du behöver inte ta åt dig, om du gjorde det. <3

2009-05-04 @ 20:51:46
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0