Haha! :D

Alltså, vill bara att alla ska veta;

Jag bryr mig inte det minsta om vad ni tänker om mig. Jag -vet- att nästan alla snackar skit om mig, det märsk som tuusan på era beteénden. Speciellt de som låtsas vara mina vänner.
Det är lite roligt. Jag tycker det i alla fall. :) På riktigt.
Ganska barnsligt med.
Men är man i den åldern så är man.

Nu kommer måånga kontra med att jag är den som är barnslig. Visst, tyck det.
De flesta vuxna och mogna ungdomar håller inte med dig.
Vilket gör dig ännu barnsligare. Som inte har en riktigt anledning ens.

Folk får tolka min blogg hur de vill. Jag bryr mig inte. Här skriver jag mina tankar och vad jag tycker om saker, samt det som händer i mitt liv. Betyder det att det står nått illa om dig, då kanske det är dags att tänka på hur man beter sig i samhället?
Sug på den ett tag.
Och gör dig själv till en bättre människa.

Peace!


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0