Godismarknad

Idag är det tydligen godismarknad på vaksalatorg i stan. Lät kul att gå på, bara för att titta, men har verkligen -ingen- att gå med. Kul att gå själv liksom. Alla mina vänner är antingen sjuka eller upptagna på annat håll. :P Bortresta osv.
Vill inte störa J och L genom att joina dem heller.
Får se om jag åker ner iaf...

Nu är det i alla fall långhelg, så jäkla skönt! Tyvärr ingen dans imorgon då det är klämdag, men på måndag igen. Ännu en vecka utan dans med andra ord. :P
Det slutade så fint igår. -.- Orkar inte ens gå in på det, blir fortfarande upprörd.

Uppvisning på stadsteatern på lör-sön, men tror inte jag går. Kommer bara bli emo typ. Vill ju vara med.

Har i och försig uppvisning nästa helg också, sista för terminen. Förhoppningsvis kommer danskollektivet igång i höst igen, men det är ju lite osäkert än så länge. :( Vill fortsätta som tusan.

Nej, seriöst. Livet är helt jäkla upp och ner just nu, och jag är bara så sjuuuukt förbannad på så jävla många att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan inte ens ta det med personen eftersom jag är så rädd att jag ska lose control och typ slå dem. Så arg är jag. Och trött. På allt.
Som J sa, jag behöver verkligen lov nu. Ett lååångt lov.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0