Folk är fina.

Alltså, jag älskar Johnny's fans. De är förfan inte kloka någonstanns? xD Helt galna på riktigt.
Jag är lite kär i dem tror jag. De saknar helt seriös vett i skallen ibland, och ska alltid kaxxa och bråka.
-Även- när man håller med dem? xD Så roliga. Otroligt trött på dem.

Ännu en dag i skolan då vi inte kommer få något gjort. Slutar tidigare idag. En present från skolan då det är röd dag imorgon. Ganska najs.

Idag är det även längsta dansträningen på streeten. Ska leka lite personlig asistent tydligen, då jag ändå inte kan koreografin och inte ska vara med på Thomas's dans. Fortfarande lite osäker på Danne's.... :P Kan ju den typ, förrutom slutet. Dock kan jag inte röra mig så snyggt än, så jag vet inte.... =/

Suck. Livet är så jäkla drygt just nu, och jag vet verkligen inte hur framtiden ser ut, vilket oroar mig grovt.
Vill bara sluta skolan nu och ut i arbetslivet. Med ett -bra- jobb.
Åka ut i världen lite, några år kanske, och sen börja på universitetet.
Frågan är bara -om- jag kommer börja om jag tar paus några år.
Jag passar helt enkelt inte i skolan...


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0