:)

Betalade just för mitt linne som jag beställt hos Kan Dee. ^^ Skönt att ha det ur världen. :)
Nu ska jag bara betala J för skivan, sen cd-skivorna Haruna skickade från Japan. :) Och för skivan jag ska på idag. Sen är jag fattig igen resten av sommaren. Woopiie! ^^

Igår gick jag hem till Bond efter sthlm. Vi drack te och satt och lyssnade på musik i några timmar. Det var mysigt. Och skönt. Ibland måste man bara deppa tillsammans med någon.

Idag är det hur jävla najs väder som helst. Måste ut en sväng sen. Sen blir det genrep inför söndag på stadsteatern och efter det skiva på göteborgs för min gamla Fyris klass. :) De har tjatat på att jag ska komma, så då får jag väl det. :) Hade dock vart kul att ha gått på middagen där med, men men. Eftersläpp är allt jag har råd med. ;)


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0