.

Jag vill dö nu. På riktigt. Jag orkar inte leva mer. Kommer inte gå till skolan mer i veckan, antagligen inte nästa heller.
Jag är inte självmordbenägen, blanda inte ihop det.
Jag vill bara somna och inte vakna imorgon bitti.
För jag orkar inte leva såhär.
I en lögn.
Det blev aldrig bättre.
Bara undantryckt.
Och jag klarar inte skolan, och hela min framtid är förstörd i och med det.
Jag vill inte ha en framtid där jag inte har en utbildning och inte kan jobba.
Jag orkar inte med att mina leder gör ont hela tiden och inte en enda rutten skitläkare hittar nått fel på mig.
Jag orkar inte ha ont överallt pga stressen, och jag orkar definitivt inte vara stressad.
Jag orkar inte med alla idiotiska människor som verkar ha omringat mig helt plötsligt.
Och jag orkar inte med att hur mycket jag pratar med nån, så är det aldrig en jäkla jävel som förstår hur jag mår.
Nej, jag tänker -inte- prata med nån psykolog, för det hjäper inte, har aldrig hjälp och kommer inte göra det. 
Det finns inget någon kan göra.
Jag vill bara dö, och hoppas på att jag kan få göra det snart. 

Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode och kärlek]

<33<333 :(

2009-05-27 @ 15:08:05
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Bond

älskade nika, jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att finnas här om du behöver luta dig mot någon.

2009-05-27 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0