Dansa i regnet

Skönt att man har lite vuxna på sin sida iaf.
Härlig dag i skolan idag. :)

Ja, förrutom att jag fick reda på att jag är utbränd kanske, därav att jag blir arg helt sepesnabbt nuförtiden. :P
Men det ska förhoppningsvis lösa sig. Även avhopp av gymnasium disskuterades, men det är ingen valmöjlighet för mig. Tänker absolut inte hoppa av. Men några kurser färre till nästa år blir det.
Har ju redan 2750p, så jag behöver inga extra. 550p kommer jag läsa nästa år, allt som behövs.
Känns skönt. ;) Dock kommer nog engelska C tillkomma. Matten tar jag på universitetet.

Nu känns det som det blev ganska mycket pladder. :P

Imorgon är det den "stora" showen i Sthlm! Är nervös som ett as då jag eftersom jag kan koreografin utantill så pass hårt pressar min kropp för mycket, så jag orkar inte köra hela längre.
Alltså, ju mer jag kan den, destå mer pressar jag och tar i i rörelserna, och destå kortare tid orkar jag dansa.
Vilket slutar med att jag ser ut som ern död fisk i rörelserna i slutet av dansen numera. xD
Inte blir det bättre av att jag får mer och mer komplimanger på min dans, för då vill jag bara försöka ännu mer,
för jag får nån slags press på mig, och då orkar jag -ännu- mindre.
Måste säga till folk... ;)

Ja, nu blir det väl film eller nått.
Imorgon fyller även J 19, så det blir mysfest hemma hos han med de allra bästa. :) <3 Hoppas han kommer gilla våran present.


~*~


Kommentarer
Postat av: Jerry

vad är presenten för nåt!

2009-05-09 @ 01:43:26
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0