blubb i vattenpölen.

Mår lite bättre nu i alla fall, men det är nog vissa jag kommer undvika i framtiden. De märker väl själva vilka de är. Jag orkar inte disskutera. Det här gör jag för att jag ska må bra och det är faktiskt viktigast för mig.
Jag är trött på att slänga bort mitt liv på andra för att de ska må bra, medans jag mår crap.
Den tiden är över.
Ledsen om ni inte kommer gilla den "nya" Nika, men det är den som varit där innan alla jäkla ungar pajade mig igen. Nu kommer jag säga till på skarpen när jag får lust med det, istället för att bli så chockad över hur idiotiska människor är och vara tyst.
Den reaktionen brukar göra så att folk tror jag är svag nämligen, när jag egentligen garvar och tycker synd om folk och deras korkade hjärnor.

Jenny, tack för att du är där vännen! <3


~*~


Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode och kärlek]

Åh, vad rörd jag blir, självklart finns jag här för dig tjejen <3 Du har ju hjälpt mig enormt, det är det minsta jag kan göra för dig!



Ah jag pratade med honom och han sa att han skulle prata med dig. Han frågade efter ditt nummer och jag sa att jag inte tror att du skulle vilja att jag gav ut det till honom utan att han får väl kontakta dig via mejl.

2009-05-27 @ 22:00:51
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0