wooh!

Äntligen nyduschad och fräsch! :) Tar alltid ett jäkla bra tag innan jag orkar duscha när jag kommer hem på måndagar, men man är så jäkla trött när man kommer hem från dansen. :)
Men nu så! :D

Är jäkligt hungrig. Inte en enda gång har det funnits något att äta när jag kommit hem från någon av danserna, och man blir så sjukt hungrig av att dansa. :P Blir så otroligt sur, och man är så trött så man orkar ändå inte laga nått.
Förstår inte varför det ska vara så svårt att lämna lite till mig?
Ska kolla om det finns nån kyckling kvar från igår...

Hörs senare om jag kommer på något vettigt att skriva om. ^^


~*~


Kommentarer
Postat av: Keedo

jo men det är klart, men tänkte bara nu på det inlägget.. men såklart är det inte kul. man ska aldrig bli anklagad eller kallad saker som man vet själv inte är sanna eller inte villbli kallad.

2009-03-24 @ 10:28:48
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0