Wooh! :D

Kom just hem från Danskollektivet's första uppvisning! :) Det gick superbra, och dansen var uppskattad som tusan! :D De gillade det så mycket att de ville att vi skulle dansa en gång till på en gång. xD
Åh noo, tänkte jag och Jonna, som båda hade fått lite håll (och ni som dansar vet hur förjäävligt det är att dansa med håll), men vi körde på. :)
Det var riktigt riktigt roligt, och alla i gruppen kom mycket närmre varandra.
Kanske kommer upp lite bilder från logen och uppvisningen senare. :)
 
Efteråt så gick vi runt och minglade lite med publiken, och alla gav komplimanger om hur bra det var och att vi va så duktigt osv. :)
Jätteroligt, då blir man glad. ^^
Även min danslärare har börjat ge väldigt mycket komplimanger om min dans, och det gillar jag! :) 
Tror att det är skillnaden att jag dansar mycket mer med känsla nu än jag gjorde förrut, och det märks. 
Därav att jag blir helt slut efter varje dans, då jag tar i så jäkla mycket. xD 

Nästa uppvisning är i norrtälje 9/5, ser jag fram emot. Tyvärr blir det på J's födelsedag, men ska kolla om han firar samma dag eller senare.  Sen är det 10/5 i Storvreta, Ärentunas idrottshall tror jag det var på... så kom och kolla! :)


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0