vad ska man göra...?

Vaknade kvart i 2 idag... känns fint, har knappt sovit. Knähelvete... Vad ska jag göra? Kan inte knapra ipren och grejer längre, för då kollapsar min lever, och zon-krämen hjälper inte.
Bara den yttre smärtan typ, men den går inte in så mycket så att smärtan försvinner. Och den får man ju bara använda en vecka med... :P
Kan inte nån bara komma och trolla mitt knä friskt igen? Jag orkar inte leva såhär.....
Snälla...?

Alla verkar fett förvånade över att jag vakna nu... jag med faktiskt, men jag ville verkligen sova. Varje natt har jag vaknat mitt i natten och knaprat ipren nu. Eller ja, i några dagar. Pallar inte.

Ska kanske träffa Mirre idag. Måste tvätta först. Fattar inte varför min familj ska va så kaxiga och skilja ut mina kläder när de ändå ska tvätta sina grejer? Ska aldrig tvätta deras kläder igen. Jävla idioter. De kan ju lika gärna tvätta allt när de håller på, det är inte direkt som att det blir mera jobb att lägga i 2-3 kläder till i varje maskin?


~*~

Kommentarer
Postat av: Jeremia

(svar på din fråga)

2009-03-08 @ 16:39:25
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0