tankar om lite smått och gott!

Började tänka lite på Valborg. Det är ju snart dags för det? :) Iår känner jag faktiskt för att dra runt på stan med några vänner och ha kul ända till sent på natten. ^^ Inte för att jag skulle orka tro jag, men det skulle va kul.
Hoppas det är bra väder bara. ^^
Typ, frukostpicknick i stadsparken, njuta av livet lite, slappna av och ha roligt, sen gå runt på stan, kolla in forsränningen, gå på tivolit (om det kommer något iår?), sen mot kvällen kanske ta några öl eller nått? :)
Men -vem- ska man göra det med? xD Den första delen är ju ganska självklar, men sen då? ^^
Skulle vilja gå ut med någon jag inte brukar va ute med. Men vem? xD Inte några gamla vänner tror jag, det skulle bara kännas skumt...
Jag måste verkligen lära känna lite fler folk. ;) Absolut inget fel på de jag har, jag är -verkligen inte- trött på dem, så missuppfatta inte! :o Men, det skulle va kul att träffa lite nya människor att umgås med. 

Usch, det börjar dra sig mot mäss-time. :P  Bara en vecka kvar, det blir till och bygga på montern som tusan på måndag. Känns inte bra, vi har fortfarande inget att sätta på montern typ... usch... stressen och det där. >.<
Nu har vi i alla fall några att ersätta de som hoppade av från eventet som tur är.
Känns ju lite bättre det. :)

Jag ska nog promenera till Maxi och köpa två tidningar och något gott till senare ikväll. :) Bestämt mig för att ha lite mys för mig själv. Skola imorgon igen ju, så man får passa på och försöka relaxa lite innan helvetet bryter ut igen. -.-
Var just på en promenad runt Stenhagen. Ska nog ta en till sen, medans jag väntar på Sandra.
Skönt att bara gå ut och gå. :)

Dansen gick jättebra igår, lärde mig den andra hälften av koreografin, så nu sitter den. :) Uppvisning i kyrkan på lördag, sen är det ju mässa på söndagen. Får lägga mig tidigt och verkligen strecha som ett as för att inte vara helt seg på söndagen. Pepp på att dansa dock! :D


~*~


Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Jag skulle vilja vara med! :D Men om du menar att gå ut på krogen så går det nog inte =( Men annars skulle det vara asnice att bara chilla i stadsparken och dricka några öl/vin/cider, sitta i solen, kanske vattenpipa finns med i bilden? ;D

2009-03-22 @ 21:47:29
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0