Stressen.

Jag måste få andas litegrann.

Vi satte fast halva tyget på ena väggen idag. Det känns inte bra. Vi borde vara klara med dem nu... Har bara förmiddagen på oss imorrn typ, och inte ens det. Vi har möte, och jag måste göra visitkort (ska nog börja typ nu), och trycka lite affischer och allt möjligt. Fyfan.
Sen har vi ingen aning om hur vi ska ta dit montern heller... Fin fint!

Ska traska iväg till maxi och fråga om sponsring i form av typ godis eller något. Kan ju vara fint att ha nått att bjussa på i montern. ;) Hoppas det går vägen. Allt annat har ju gått skit....

Stressig dag idag. Massa möten idag och igår, elevråd och matråd osv. Nu är jag i alla fall ordförande i matrådet. :D Och vice ordf./kassör i elevrådet. Wooh.

Min mentor tycker att jag passar bättre ute i arbetslivet med vuxna människor än på skolan med ungdomar.
Jag håller med. Men båda har samma åsikt om att jag behöver en gymnasieutbildning.
Fast han lider med mig, för han ser hur jobbigt jag tycker det är att fortfarande gå på gymnasiet.
Jag längtar så sjukt mycket nu.
Bara ett år kvar....


~*~

Kommentarer
Postat av: Jerry

sista året går snabbt som ett jävla as. du tar studenten in no time. :)

2009-03-28 @ 02:11:18
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0