Slutsats! :)

Jag kommer LÄTT att vara mannen i mitt förhållande!
Jag lagar inte mat, utan vill ha den färdiglagad när jag kommer hem.
Jag städar inte, utan någon ska städa åt mig.
Jag plockar inte undan efter att jag har ätit och jag diskar nästan aldrig.
Jag gillar att styra och ställa och hatar om det inte blir som jag vill.
Jag känner mig hemma bland träspån och borrverktyg.

Om jag kommer vara med en man eller kvinna i mitt förhållande, det återstår att se.
Spelar ingen roll, om jag ska vara med en man som är manligare än jag (när jag är mig själv, inte ute. Då är jag ganska kvinnlig), då måste den killen vara rejält manlig. xD



P.S. Idag hade Sofie sin magdanskjol med sig. Hade aaaskul, måste skaffa en sån. Vi fick även Daniel (en IT-lärare) att sätta på sig den och vicka lite rumpa. Det var en syn det. xD
Alla som går på JB vet att Daniel är av den lite större modellen. Både vi (jag, Sofie och Stina) och han skyller på musklerna han har. Just ja. D.S. 


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0