Shabetoon bekher. (God kväll/natt)

Gud, jag måste verkligen fixa layouten här snart. :P Eller åtminstonde be någon göra det åt mig. :P

Fick 200kr till sthlmsresan imorgon av pappa i nyårspresent! :D Nu kanske jag kan köpa tidningarna från marita och käka något i stan. ^^ Lär bli hungrig. Lunch och middag i sthlm imorrn! 
Har ritat en jättefin karta över vart vi ska imorgon, Jenny kommer tycka jag är jätteduktig! :D
...Jag fattar knappt själv vad jag har ritat. xD Men det ska nog gå bra ändå. ^_^


Imorgon är det ju persiskt nyår och grejer, Gott Nytt År, eller Eidetoon mohbarack (som man säger på persiska)! :D Nu minns jag såklart inte vad det blir för år, eftersom jag tycker det är så värt att ha det på minnet.... 1389 kanske? :S Nått sånt. Eller 88... aja. ;)   

Undrar om man kan sova med den här piercingen? Är lite rädd att den ska skava... får väl pröva en natt antar jag...

Vad har ni gjort idag då? :)


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

inte mycket :(

2009-03-19 @ 21:00:04
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0