Roligaste dagen på länge! ^^

Åkte till sthlm idag med Jenny på studiebesök hos ABC-Gruppen. :) Det var verkligen roligt, och alla var jättetrevliga. :)
Evelina är verkligen en heltrevlig tjej, och hennes arbetskamrater var minst lika trevliga. ^^
Gillar att hon är så chillad!
Killarna i hennes kontor var också jätteroliga. :) Hann prata om allt mellan himmel och jord medans jag väntade på Jenny som gjorde lite annat. ^^ Bl.a om valborg i Uppsala. xD

Efter att jag följt med Jenny till tåget så skyndade jag mig till Maritas kontor för att ha ett planeringsmöte. :) Så nu ett tag kommer ni få se små desperata inlägg som kan verka lite smått galna och kändiskåta, men det är en del av en plan om att få hit en grupp från Japan, så det får ni tåla. xD Jag är inte direkt så intresserad av den gruppen, men det behöver de kanske inte veta. xD

Fick en goodiebag av ABC-Gruppen btw som innehöll en handuk, flipflops, en penna, energidryck, katalog, en uppblåsbar slagklubba och godisklubbor! :) Vi hade även lite mingellekar där vi lärde känna varandra lite mer (alla vi elever från olika skolor), och det var verkligen roligt. 

Marita skänkte även lite tidningar till mig, det var snällt! :) 

Nu ska jag kolla på lite film och snart lägga mig. Gott nytt år igen och sånt där! ^^ God Natt


~*~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0