Reminder till mig själv. Och lite till.

Ortopedmedicinska kliniken
24:e mars 13.30

Jahapp... då var det dags igen, gå till en jäkla ortoped som kommer säga exakt samma skit som alla andra läkare, och den här gången kommer jag slänga nått i skallen på personen om den gör det.
Flippa sönder på pappa som flippar på mig för att jag inte orkar kolla i en jäkla telefonkatalog.
VEM gör fortfarande det liksom? Det är hans jäkla lösning på fucking allt. "Kolla i telefonkatalogen", för han kan faan aldrig komma ihåg ett shit om nått.

Kollade upp Drottninggatan 1 som stället ska vara på, det finns cirka 100 olika företag på den adressen. Jag kommer hitta. Yes.

Flipp flipp flipp!

Jag orkar inte mer, jag vill bara hitta en jäkla mirakellösning så mitt ben blir friskt. Jag pallar inte med att inte få sova, med att ha konstant ont, med att inte kunna gå som en riktigt människa. DET GÖR ONT!!! DET GÖR SÅ FÖRBANNAT JÄKLA ONT!!!
Och jag får fortfarande ingen jäkla hissnyckel av skolan, trots att -alla- ser hur jag haltar fram och går sakta som en snigel för att jag har så ont, bara för att jag inte har ett läkarintyg!! MEN FÖR I HELVETE!! Tror ni jag fejkar eller?
Skulle jag skita i dansen för att jag fejkade? Jag kan inte ens dansa längre!! Mitt knä klarar inte av det! Det flippar järnet!

Sitter och gråter som ett jäkla as för allt just nu. Pallar inte.
Ingen jävla skola för mig imorrn.
Och har ingen aning om hur jag ska ta mig till skolan sen heller, eftersom jag dessutom inte får nått busskort utan måste promenera till skolan, då jag inte har råd att köpa kortet själv.

FINT.

Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Jag tycker så synd om dig med ditt knä!! :(

Angående sponsorer, jag ringde till ett ställe och han avbröt mig hela tiden, lät mig verkligen aldrig prata till punkt :o fett dryg!!

2009-03-09 @ 21:46:04
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Linnea

tack, fast den är inte klar eller något :o

2009-03-10 @ 17:10:45
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0