Piercingen fyller 7 veckor! :)

Grattis piercingen!
Snart får jag byta smycke. ;) Med tanke på att den mår så bra och att jag inte haft några problem alls hittills så lär de på darkwell säga att det är ok. Skulle komma tillbaka när det gått 8 veckor och visa.

Idag har det vart en riktig crapdag i skolan och har som vanligt inte fått ett piss gjort. Orkar inte med UF och VILL inte hålla på det det mer. Jag gav upp för lääääänge sen, och jag pallar inte mer. Nu läggar jag av.
N.U.
Sa det till Emir (de var på skolan idag, bra att man fick veta det så man kunnat gå och snacka med han innan), han blev Emo. Eller nått sånt. Verkade ta det personligt, så jag kände typ... jaha? :S Varför brydde han sig så mycket om vårat företag och att vi vill lägga ner? Visst, det är väl trevligt att han gör, men blev ändå lite ställd.

Jag pallar inte JB mer, ärligt. Orkar inte att ingen kan fatta att jag inte PALLAR UF mer. Vill inte hålla på med det, det är inte min grej. Mår fan bara piss av det, så kan jag få slippa? För i helvete. Håller på att komma in i en deppression igen pga. det och är stressad som ett litet as så min kropp failar innifrån och ut som fan.
Jag vägrar. Tänker inte arbeta mer med det.
Det har förstört alldeles för mycket för mig, och min hälsa kommer faktiskt ärligt talat före företaget för mig.

Det är ändå inte som att nått gått eller går eller kommer gå bra för oss i det här företaget. Någonsin.


~*~


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0