Morsning korsning!

Boooh på vädret! >.< Det var ju fint för några dagar sen.... Aja.
Hatar Sverige på vintern....

Nu är det bara 4 dagar kvar till UF-mässan. >.< Beroende på hur man räknar, men ja. 4 dagar kvar att hinna förbereda.
That suck's!
Vi är inte klara på minsta lilla punk, och det här suger.
Jag tycker det är skiitdåligt att 5 betyg ska sättas bara på UF biten. Klarar vi inte UF får vi liksom IG.
Helt jävla spårat, inte en enda människa jag eller någon annan sagt det till tycker det är okej. Inte ens lärare (utanför våran skola).

Just nu känner jag faktiskt för att strejka från livet och bara sova hemma. Jag orkar inte gå i skolan mer typ.
Jag har ont i hela kroppen (även känt som träningsvärk), och det gör inte det hela bättre.
Känner mig helt ärligt som en gammal tant.
Nu när jag dessutom missade läkartiden så kommer jag antagligen aldrig få veta vad det är.
Och det gör mig inte så speciellt mycket mer high på livet. -.-
Hade det inte vart för UF och Sofie hade jag seriöst stannat hemma i en vecka känner jag.

Skitsak.

Ska strax bege mig till skolan. Det är tydligen lasange idag. Mums! <3  
Kampanjen med den japanska gruppen går ganska bra, alla är så engagerade. :) That's great!
Vi kanske lyckas? ^^
Gör vi det ska jag nog färga håret spårat. :D


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0