Men det här är ju riktigt värdelöst? :S

Ja, nu har STGK hoppat av våran välgörenhetskonsert också. :P Riktigt fint.
Förstår att de hellre har en spelning som de får pengar för, men ändå.
Det är tre veckor kvar till våran konsert, och nästan alla har hoppat av.
Känns tryggt. Vi kan ju bara glömma att få några betyg.
Mässa om mindre än 2 veckor. Inget är klart.
Jag är så opepp man bara kan bli tror jag...

Idag gick jag och Jenny ut med de flesta studentmössor. Längtar så jäkla mycket till min egna student.
Folk sprang runt med sina mössor på hela morgonen uppe på Entreprenör. :)
Så glada små människor liksom. ^^
Fick till och med ett hjärtligt tack av en tjej i ena tvåan som jag inte riktigt kommit bra överrens med, eftersom jag gjorde mig beväret att leta reda på hennes mössa och ge den till henne direkt.
Vi trodde den hade blivit försenad eller något, men den hade bara hamnat i fel klasshög som tur va,
men riktigt glad blev hon i alla fall. :)
Blev helt chockad av att hon kom och sa tack, och det syntes verkligen att hon menade det.
That kind of made my day.

Dans idag, men vet inte om jag går. Har haft ont i huvudet hela dagen. Kanske går och tittar på i alla fall, vet inte än.

Solen har lyst på hela dagen, och jag har fortfarande inte sett ett enda moln på hela dagen! :D Så lycklig just nu. ^^


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0