Lyckad dejt. ;)

Det var typ det mest spontana och mysigaste jag gjort på länge! Tack Sandra för en ashärlig kväll! :)
Vi satt och drack varm choklad, åt kakor och lyssnade på musik i vintermörkret. :) Pratade massa saker också, och hade allmänt trevligt. Njöt även av tystnaden av natten och sånt, och kollade på hundägare som var ute och gick mitt i natten.
Vi satt från 10 till halv 12 ungefär, då en tråkigt surgubbe till granne helt plötsligt ropar åt oss att hålla klaffen.
Eftersom han lät så trevlig så blev jag lite smårädd att han skulle ha en galen rabieshund som han skulle bussa på oss, så vi packade ihop.
Det roligaste av allt var att musiken var på så låg volym att jag knappt hörde den, och vi pratade ganska lågt. Inte ens min mamma hade hört oss, och vi satt ändå i sandras trädgård, som är precis brevid vår. Grannen som ropade bodde två hus ifrån tror jag?

Aja, när de har släktkalas på sommaren till klockan 3 på natten, då gör det inte ett piss att de skriker och stör som sepen, men när det är andra som stör innan klockan ens är tolv, då måste man akta sig från att bli mördad.
Fina grejer.
Förlåt att jag säger det här, men svennejävel. xD Allt ska då vara på deras villkor.

Och nej, inget ont om svenskar, jag är förfan svensk. Typ. Jag är då knappast iranie mer än att mina föräldrar är det liksom, och det är ingen som tycker det heller. xD


~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Haha, mjo, okejdå, dom ormar som inte är giftiga är väl helt okej! ;)

2009-03-07 @ 12:04:16
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/suuper-tavling.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i min tävling där du har chansen att vinna en bärbar dator. En mindre variant, perfekt att ta med sig!

Ingen med o tävlar än!



Ha en super bra dag!

2009-03-07 @ 13:53:49
Postat av: S

snubben som ropade är inte svensk, inte för att det gör någon skillnad, tråkig jävel anyway!

vi får göra om det! :*

2009-03-07 @ 19:45:09
URL: http://vocal.blogg.se/
Postat av: s

jag vet inte, men dom som bor där är inte svenskar iaf. och det var inte våra närmaste grannar, killen som bor där är för mesig för att ens yttra sig om någonting.

2009-03-07 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0