Kom just hem från stan.

Mysigt med fika med Jerry. ^^ Älskar hur vi alltid spårar om saker vi pratar om, som måste låta heeelt skevt för utomstående, men som vi fattar precis. :)
Och man pratar alltid så djupt om en sak, sen nått jätteytligt, och sen kan man bara va helt tyst och försjunken i tankar utan att det blir pinsamt.
Min bästa vän. <3

Dagen har varit allmänt skön. Ingen skola och fika med bästisen. Lätt. Älskar sånna dagar, då man inte behöver tänka så mycket på allting.

Nu ska jag kolla på lite konsertklipp och träna lite japanesiska. Lika bra att öva till nästa år. :) För jag -ska- iväg, även om vi så måste ta lån. Jag -måste- få åka ett år innan universitetet. Plus då kan man försöka skaffa lite kontakter?

Godnatt på er alla! Sov sött!


~*~

Kommentarer
Postat av: Jerry

nu blir jag sentimental. D:

2009-03-13 @ 12:57:18
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0