Jäkla skit....

Missade min läkartid.... trodde det var halv 3, men det visade sig vara halv två.
Det slog mig när jag åt, kolla på tv och kollade på klockan. 13.30. Det bara slog mig.
Ringde pappa för att få det bekräftat, och så var det.
Sa att jag inte skulle hinna.
 Såklart blev han skitsur och anklagade mig för att ha gjort det med flit så jag skulle slippa gå till läkaren, för att jag egentligen inte vill gå.
Blev helt stunned. Fattade inte att han sa det på riktigt.
Han la på efter att jag sa att det var självklart att jag ville gå till läkaren?
Utan att säga något.
 
Klart som fan att jag ville gå? Jag vill ju förfan få reda på vad det är för jäkla fel på mitt knä?
Det är ju inte direkt som att jag njuter eller tycker att det är kul att ha så ont att jag inte kan sova om nätterna? Att jag inte kan röra på mig? Att jag inte kan dansa och att jag måste känna mig som en 80-årig tant?
DET ÄR INTE KUL!!!!!
Och jag vill bara kunna leva som en normal människa. :'(

Varför kan ingen fatta det? Inte en jävel på den här äckliga jorden vet hur mycket jag lider, alla tror typ att jag överdriver.
Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Keedo

i know how that is.. men då ber jag om ursäkt för min kommentar.

2009-03-24 @ 14:20:08
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0