Inte orkat skriva...

Är fortfarande sjuk och har inte haft någon som helst ork att skriva helt enkelt. :P

Shoppade ju i fredags, handlade för 2200:- xD Blev inte så mycket grejer egentligen.
Köpte ett par baggyjeans (velat ha i år och dagar), två tröjor, en tygkasse, ett armband, en klänning, en kort jackliknande grej och, två bh-ar med tillhörande trosor och 3 boxertrosor. :)
Blev lite förvånad att pappa betalade (inte allt såklart, köpte lite med egna pengar med), men ändå. :)
Behövde i och för sig massa kläder, speciellt byxor. Kan förhoppningsvis köpa ett till par baggy nästa månad som jag kan ha till streetdansen, så jag inte pajar de jag har.
De är assköna att dansa i. Skulle nog få in känslan lite mer också. Det handlar ju asmkt om kläderna. ;)

Idag åkte de sista kusinerna hem med min moster. Det har varit kul att ha dem här, men uttröttande som tusan med.
De senaste dagarna har -bara- varit pain. Minstingen är så bortskämd så jag vet inte vad jag ska göra, blir så irriterad.
Stackars mina barn, jag kommer uppfostra dem på ett sett så de knappt kommer få vara barn. :P
Men jag pallar inte skrikiga små skitungar helt enkelt. :P

Nu ska jag kolla runt och läsa lite om vad som hänt i världen, sen ska jag nog sova. Även om klockan bara är strax över sju så är jag så jäkla trött. xD Dans imorrn med, men jag skippar nog. Tror inte det blir skola heller, mår för dåligt fortfarande...


~*~
Vi hörs imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0