I skolan.

Usch, orkar verkligen inte räkna matte idag. Är så opepp på hela dagen, vill hem och sova typ.
Har ingen lektion i eftermiddag, men måste på elevrådsmöte och sen åka till IKEA typ och köpa spotlights och sånt.
Sen ska jag prata med Filip om mina studier. Det känns ju fint.
Tydligen är det så illa att vi måste prata om vad jag ska göra.
Men vafan. Jag sa från början, UF kommer inte funka för mig, kan jag få läsa kurserna på något annat sätt?
Nope. Och nu kommer jag antagligen inte få några betyg.
Jippie.

Mailade i alla fall en kompis om lite CD-skivor och DVD:er som jag vill ha från Japan.
Hon ställde såklart upp igen. :)
Så jäkla trevlig tjej! :D Känns skönare att göra så än att beställa via något bolag, typ CDJapan, där många blir skimmade och sånt. :P

Nu vill jag bara sluta gymnasiet och ta ett sabbatsår utomlands. Det känner jag att det skulle jag verkligen behöva.
Och godis. Så jäkla sugen. Fast egentligen är jag bara sjuuukt hungrig. Ingen middag igår, och ingen frukost imorse.
Mat mat mat mat.

Gud va jag vill ha ny musik i lurarna. Är så jäkla trött på det jag har. Lyssnar alltid sönder allt nytt så fort för att jag är så trött på det jag har. :P Borde byta ut allt på en gång, men hej pengar? Vart ska jag få det ifrån så jag kan köpa skivor? (Ja, jag tycker bättre om att köpa skivor än ladda ner saker, det känns bättre att gå till en affär och typ köpa 5 skivor än att ladda ner, blir mkt gladare av det.)


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0