Godmorgon!

Woaw, ryggen känns som ett enda stort blåmärke efter Stinas masage igår! :o
Hon är seriöst den enda i klassen som kan massera på riktigt. ;) Lätt att hon kommer få jobba mycket med mina axlar!

Vaknade tidigt idag för jag trodde att jag skulle träffa Sofie nere på stan och göra lite UF-grejer, men tji fick jag. ;) Hon bestämde sig för att göra sitt matteprov ändå. :P Aja, får gå ner på fredag och hoppas att vi hittar något.















Okej, jag kanske har blivit lite smalare än Tokyo-resan.  Men inte så mycket.

Men jag är långt ifrån färdig!
fyfan, tjockisfettet ska bort helt, helst innan studenten, annars.... blir jag så jäkla missnöjd så jag vet inte vad jag ska göra! :(
















Snart ska jag till läkaren. Vet fortfarande inte vart det ligger någonstanns... :P Lyckat. Men så är det ju när pappa ska hitta läkare. Han tar alltid de som man aldrig hört talas om som inte ens har riktiga kliniker, utan gör om en lägenhet till mottagning. :P Lyckat. 
Skriver sen vad de kommer fram till. 

Men shit, hur länge kan en unge gråta egentligen? :S Småbarn+Stenhagen=Vår?
Snöade igen imorse, men nu är det ganska bra väder igen.
Sverige och de där schizofrena vädret.....


~*~



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0