gaah~

Jag är så uttråkad så det finns inte. Skulle träffa Valle idag, men pallade inte. :P Får bli film en annan gång...

Imorrn är det dans och fest för Linnea. :)
Får sova ut ordentligt iaf. Har knappt sovit de senaste dagarna känns det som :P

Just ja. Vurpade idag. Slog i hela högra benet... som att det inte räckte med mitt vänstra ben, nu måste jag ha ont i det högra med. Skinnet på halva smalbenet är uppflått, svider fortfarande trots det var imorse det hände.
Min lärare letade reda på alsolsprit till mig så jag kunde göra rent när jag kom till skolan.
Fast han hittade inte. Fick bli nått som liknade alkogel, fast vattnigare.
Alkogel innehåller, för er som inte vet, runt 80% alkohol, så -ja-, det sved som sjutton! >.<
Kunde inte ens vara tyst för att det gjorde så ont. :P 
Manligt.  
Flippan ska nog inte sköta om barnen om de ramlar och slår sig....
Visste ni att det är fredag den 13:e btw? Hm, inte märkt det. Inte alls... -.-
Ont i båda knäna. Jippie.
Jäkla skit.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0