Febertankar?

Fortfarande sjuk. xD Men funderar på att gå till skolan imorrn i alla fall.
Vill nästan ställa in "Typ, en välgörenhetskonsert!" Jag orkar helt enkelt inte med alla motgångar.
Vore bara så otroligt mycket enklare att ställa in.

Jag satt och tänkte på en sak... helt random grej att sitta och tänka på egentligen, men jag tänkte i alla fall på hur skumt det skulle vara att fastna i någon annans kropp, och inte kunna tala om för någon hur det låg till.
Speciellt en killes. En känd killes.
Tänk er, du sitter och blir intervjuad i ett live tv-program, och helt plötsligt sitter du i en tonårstjejs rum? :S
Och du själv är plötsligt i en studio med massa kameror och ljus och publik runt om dig, och får massa skumma frågor? Läskigt. Undrar om man skulle lyckas spela med under intervjun, sen flippa efteråt i logen?

En annan sak jag tänkte på medans jag satt och tänkte på det va; om jag skulle vara kille för en dag, så skulle jag lätt ha sex med en tjej. Bara för att veta hur det känns för en kille, you know? Är faktiskt ganska nyfiken. För det lär ju -verkligen- inte vara som för en tjej. xD ;)
Om det där med bara en orgasm stämmer, eller om alla killar bara säger det för att vi tjejer ska "känna oss speciella", eftersom världen är så otroligt "mansdominerad" annars, eller vad man nu ska säga.
För att vi ska känna att vi är lite bättre på något än killar liksom?
Inte för att vi inte är det redan, på mååånga grejer, men ni vet ju hur killar tänker. ;)

Aja, man kommer på konstiga saker när man är sjuk I guess. :) Borde skriva ner sånt där när man är sjuk, sen skratta åt det senare? ^^ I en bok t.ex? Sjuk-dagboken? :D
Heh. Nä, nu ska jag kolla lite på meodifestivalen, ska spela in Darin-delen, han sjöng ju bara helt fucking underbart i lördags. :) Sen ska jag på promenad in stonehenge, och hoppas att jag inte dör. :) Vill göra det medans det är ljust ute. :D

Vi hörs sen. ^^


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0