:)

Måste bara säga att nu har både Jerry och Sofie kommenterat att jag gått ner i vikt mkt. :D That makes my day!

Eller "ordagrant";

J: "Det märks att det du hade gått upp i Iran har försvunnit...:)"
S: "Fru, har du gått ner i vikt? Typ, ganska mycket?"

Blir glad när folk säger sånt, för jag typ... behöver höra det. Tycker själv inte jag gått ner så mycket nämligen. Satt och kollade på bilder från Japan och försökte jämföra... tycker inte det är sån stor ändring...

Aja, kom från dansen för ett tag sen. Mamma har bakat iranie-riskakor, asgoda! :D Det var mååånga år sen hon lagade sånna, så jag är lagom glad. :D Imorgon "börjar" typ det persiska nyåret, hoppa över eld och sånt där, så jag får gå tidigare från dansen. :)
Ska nog ta med lite kakor till Jerry och hans mor med? Om vi ses vill säga. :)

Gick ganska bra på dansen. Har lite ont i knät, men... tja, det får man väl ta I guess. Bara det inte blir sepedåligt igen.... Vill ju kunna dansa.

Dissar gympan imorgon. Skulle hålla lektion, men eftersom vi inte hade planerat något, så känns det ganska värdelöst.
Gillar inte när man får höra dagen innan att "nu har vi lektion imorrn och ingen vet nånting" typ.
Fredrik blev också ganska sur. Hoppas det går bra imorgon i alla fall. :)
I wish you good luck. Känner nästan för att åka in imorgon och ta strechingen efteråt i alla fall,
men nu har jag ju inte ens kunnar förbereda musik eller någonting...
Fick ju reda på att jag skulle ha det idag. Fina puckar. ;)
Men no hard feelings från min sida anyways.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0