...

Helgen var mysig. ^^ Gänget var samlat plus några till, och vi kollade på melodifestivalen.
Hejade på Thomas grupper. xD Nej, men Sarah och Malena hejade vi på, och Malena vann såklart. ;) Sa enda från när jag såg henne första gången att hon skulle vinna! :) Blev jätteglad!

Igår var även första dagen jag gick ute utan jackan! :D Glädjeexplosion inombords! ^^ Solen värmde och det var vår på riktigt. Idag är det ju molning och kallt igen. Men snart kanske det försvinner? :)

Fick låna lite filmer av en kompis, men det gick inte att kolla på datorn med engelsk text. xD Och tyvärr är jag inte så duktigt på kinesiska så att jag ska fatta mer än något ord, och jag minns inte vad de säger. ;)
Märkte att datorerna vi fått från skolan inte har något program installerat på Windows Media Player för att man ska kunna se filmer med olika regioner? :S Sämst. Och VLC's undertextning funkade inte. :P Yeay.

Aja, funderar på att byta piercing idag. Kanske går förbi darkwell och kollar den, det har ju ändå gått 7½ vecka, och jag skulle komma tillbaka efter 8. :P Någon dag lär inte göra så mycket?

Nu vill jag bort från skolan, träffa Jerry och ta det lungt. Ganska upprörd över en hel drös saker, bl.a UF som tusan. Det funkar helt enkelt inte, och jag mår för piss av det för att fortsätta med det.

Behöver ett jäkla jobb nu.


~*~

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja, shit den var asbra tyckte jag :o trodde den skulle vara lite sex and the city-aktig eller något, men den var typ helt annorlunda. vi ser den sen!

2009-03-16 @ 18:21:30
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0